Ekspozytory reklamowe

W teorii każdy wie, co jest potrzebne, aby firma przynosiła zyski. Doskonała jakość usług/produktów, fachowa obsługa i odpowiedni marketing. Specjaliści w swoim fachu nie mają problemów z dwoma pierwszymi aspektami działania przedsiębiorstwa. Jednak nie każdy zna się na marketingu. Co wtedy? Warto sięgnąć po tradycyjne rozwiązania. Takie, jak nasze ekspozytory reklamowe z plexi. Wystarczy zainwestować w nie raz, a potem przez lata patrzeć, jak spełniają swoją funkcję - pomagają w budowaniu pozycji marki oraz przyciągają nowych klientów!

Producent ekspozytorów reklamowych z plexi

W naszej firmie oferujemy jednocześnie produkt i spełnienie potrzeb. Dostarczamy pojedyncze dyspensery na ulotki bądź wizytówki, piętrowe stojaki, ekspozytory reklamowe na plakaty i wiele innych. Postawiliśmy sobie za cel, aby dostarczyć Ci to, czego wymagasz. Możemy więc spersonalizować regał, tzn. jego kształt, wymiary oraz warstwę estetyczną.


Zapewniamy wysoką jakość wykonania. Do produkcji stosujemy plexi, czyli szkło akrylowe. Materiał ten jest odporny na promieniowanie UV oraz niekorzystne warunki atmosferyczne. Nie żółknie na słońcu, nie kruszy się pod wpływem niskich temperatur ani nie rozmięka na deszczu. Stojak można więc ustawić wszędzie. Choćby przy oknie lub przed budynkiem.

Ekspozytory reklamowe z plexi – dla jakiej branży?

Produkujemy artykuły uniwersalne. To, jak będą wykorzystane – i w jakim biznesie – zależy od Ciebie. Ekspozytory reklamowe z plexi możesz wykorzystać m.in. w:

  • sklepach odzieżowych lub obuwniczych - na katalogi lub bony upominkowe;
  • gabinetach lekarskich - niektórzy wypełniają je fachową literaturą lub książkami dla dzieci. Dzięki temu placówka staje się bardziej profesjonalna i przyjazna dla pacjenta;
  • gastronomii – stojak na plakat świetnie sprawdza się w branży żywieniowej. Można umieścić w nim menu lub plakat eventu (np. koncertu lub spotkania ze znanym kucharzem). W ten sposób, już od progu, restauracja zachęca, by do niej wstąpić!
  • salonach samochodowych - ulotki z najnowszymi modelami aut lub Twoje wizytówki muszą mieć swoje miejsce. Takie, do którego każdy klient ma łatwy dostęp!
  • biurach podróży - można ułożyć w nich nie tylko ulotki z ofertą, ale także słowniki, poradniki lub mapy!

A może wolisz wykorzystać niewielki model na targach branżowych? Śmiało!