Ekspozytory z plexi czy z kartonu?

Każdy sprzedawca chce, aby przestrzeń jego sklepu była nie tylko estetyczna, ale także funkcjonalna. Dlatego właśnie powszechnie stosowanym rozwiązaniem są różnego rodzaju ekspozytory reklamowe, które umożliwiają prezentację poszczególnych produktów oraz ułatwiają klientom zapoznawanie się z nimi. Dylematem, przed którym staje wielu przedsiębiorców jest kwestia wybrania materiału, z którego została stworzona konstrukcja. Obecnie na rynku najczęściej wybieranymi rozwiązaniami są ekspozytory wykonane z kartonu lub plexi. Jakie są zalety i wady poszczególnych rozwiązań? O tym dowiedzą się Państwo w naszym artykule – zapraszamy.

 

Ekspozytory reklamowe z kartonu

 

Najważniejszą zaletą stojaków sklepowych wykonanych z kartonu jest oczywiście ich cena. W porównaniu z modelami z tworzyw sztucznych są zdecydowanie bardziej ekonomiczne. Dodatkowo, można wykonać na nich także różnego rodzaju grafiki, które są znacznie tańsze od nadruków tworzonych na materiałach takich jak plexi czy metal. Do zalet należy także zaliczyć łatwość montażu oraz łatwe przechowywanie. Są także doskonałym rozwiązaniem dla marek promujących ekologię i życie w zgodzie z naturą.

 

Karton, z którego tworzone są stojaki reklamowe może jednak nie być wystarczający w dłuższym okresie użytkowania. Ze względu na materiał, z którego jest wykonany, może ulec uszkodzeniom mechanicznym, nie jest także odporny na warunki zewnętrzne, dlatego może być zastosowany wyłącznie wewnątrz przestrzeni sklepowej. Jest także znacznie trudniejszy w utrzymaniu czystości, co ma ogromne znaczenie wizerunkowe względem klientów.

 

Ekspozytory sklepowe z plexi

 

Drugie rozwiązanie, znacznie częściej wykorzystywane przez wiele marek ze względu na ogrom zalet. Przede wszystkim stojaki reklamowe wykonane z plexi są znacznie bardziej odporne na wszelkiego rodzaju uszkodzenia, w porównaniu ze stojakami kartonowymi. Tworzywo sztuczne, z którego zostały stworzone umożliwia także ich zastosowanie na zewnątrz, ponieważ są w pełni odporne na warunki atmosferyczne. Materiał ten umożliwia także łatwe tworzenie konstrukcji o dowolnych kształtach i rozmiarach, dopasowanych do potrzeb danej marki czy lokalu. Dodatkową zaletą ekspozytorów sklepowych z plexi jest także ich lekkość, łatwość montażu, a także dbania o czystość. Są jednak rozwiązaniem nieco bardziej kosztownym od stojaków kartonowych, natomiast zapewniają uniwersalne zastosowanie, łatwość czyszczenia, a przede wszystkim trwałość, zapewniającą możliwość użytkowania nawet przez wiele lat oraz doskonały środek reklamy.

0
Feed

Zostaw komentarz